בעלי עסק לניקיון ושיפוצים: איך לקדם את העסק באמצעות קניית צפיות ביוטיוב?

You are currently viewing בעלי עסק לניקיון ושיפוצים: איך לקדם את העסק באמצעות קניית צפיות ביוטיוב?

בתור בעלי עסק לניקיון ושיפוצים אתם תפיקו הרבה תועלת מהמאמר הבא. אנחנו נדבר בו על דרכים בהם תוכלו לשווק את עצמכם ואת העסק שלכם באופן אפקטיבי שיביא לכם יותר עבודות בכלל ויותר עבודות רווחיות בפרט. אתם תעשו בחכמה אם תשכילו ליישם את הנאמר כאן. רבים מהמתחרים שלכם ימשיכו לעבוד לפי אותן שבלונות ישנות של פרסום. זו יכולה להיות ההזדמנות שלכם לפרוץ קדימה, להרחיב את העסק ולהרוויח יותר. הבסיס להכל הוא שיווק נכון באינטרנט ובפרט שיווק ברשתות החברתיות. בואו נתחיל:

שיווק ברשתות חברתיות

לא משנה באיזו דרך אתם מביאים לקוחות כיום, אין ספק שהפוטנציאל הגדול ביותר לצמיחה בעסק ניקיון ושיפוצים כמו שלכם טמון ברשתות החברתיות. ברשתות נמצאים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. ביוטיוב למשל נמצאים אנשים המחפשים מדריכים שונים לשיפוץ הבית או עצות לגבי ניקיון. נוכחות שלכם שם תהיה יעילה במיתוג העסק שלכם כסמכותי בתחומו וגם במציאת לידים לעבודות. כמובן, כמו כל דבר, ההתחלה לא תהיה פשוטה. ידרשו לכם כמה צעדים שהם למעשה תנאי לשיווק בשתות. ראשית תצטרכו להפיק סרטונים ברמה גבוהה. לאחר שיש לכם כמה כאלו, תצטרכו לדאוג לקניית צפיות ביוטיוב שירימו לכם את החשיפה האורגנית לצופים פוטנציאלים. יוטיוב איננה מקדמת סרטונים בהם אין תנועה. רכישה כזאת תיתן לכם את התנועה הראשונית שגם תשפיע על צופים אחרים להשאיר לכם לייק וכך לעורר יותר ויותר תנועה וחשיפה.

שירות כזה, כאשר הוא נעשה על ידי חברה מקצועית שאף נותנת אחריות, הוא צעד יעיל משתלם ובטוח. למעשה, יוטיוב לא מאד מעודדת מניפולציות שונות על הנתונים ואף אוסרת זאת בתקנות. המצב בשטח הוא שסרטונים רבים מתחילים את דרכם עם רכישת לייקים כזאת.

היתרון ביוטיוב

להתמקדות ביוטיוב יש יתרונות רבים כאשר מדובר בעסק של שיפוצים וניקיון. דרך הסרטונים תוכלו להראות תהליכי עבודה באופן מלא. תוכלו לעמוד מול המצלמה ולהציג את עצמכם, את העובדים שלכם וגם ציוד מיוחד שקיים אצלכם בעסק. יש הבדל עצום בין לקרוא על הדברים בפרסום עם תמונה או שתיים לבין סרטון שלם.

הסוד ביוטיוב הוא לייצר ערך לצופים. בתמורה, הם יעניקו לכם את אמונם. זה לא תהליך שיקרה במכה אחת. יכול להיות שייקח להם זמן 'להבשיל'. הם יתקלו בסרטונים שלכם כמדריכים לתיקונים קטנים בבית או לגבי הסרה של כתמים קשים. לאחר שניים שלושה סרטונים כאלו, המותג שלכם יהפוך ל'בן בית' אצל אותם לקוחות פוטנציאלים ולכן אתם תהיו אלו המקבלים את הפניה כאשר הם יחליטו להזמין שיפוץ או ניקוי.

אתם גם תהיו אלו אשר יזכו להמלצה מאותם צופים. אם הצלחתם לעזור למישהו בבעיה קטנה דרך סרטון ביוטיוב, הרי שאתם יכולים לעזור לו עם דרישה גדולה לשיפוץ או ניקיון.

 

אם תחשבו על זה, תיווכחו לראות שהרבה מהמוצרים והשירותים שאתם רוכשים בעצמכם משווקים לכם בדרך דומה: על ידי יצירת מיתוג וביסוס סמכותיות בתהליך ארוך ומתמשך שבסופו אתם 'מבושלים' ומוכנים להזמין. שוב, הכניסה ליוטיוב לא תהיה קלה אבל תוכלו לקצר את התהליך באופן דרסטי על ידי רכישות של לייקים, לפחות בתחילת הדרך. הרכישות הללו אינן יקרות וכאשר אנחנו משווים את ההוצאה שלהם לאפיקי שיווק אחרים, כמו הקמת אתר שהיא בלתי נפרדת מהתהליך, אנחנו מגלים שיש להם יתרון אדיר. לייקים על סרטונים נשארים לאורך כל חיי הסרטון. האם ניתן לומר את אותו הדבר לגבי ערוצי שיווק אחרים? לא, רובם ככולם הם בני חלוף.