שאיבת ביוב – איך בוחרים את השירות המתאים?

You are currently viewing שאיבת ביוב – איך בוחרים את השירות המתאים?

אחד מרגעי האימה הגדולים ביותר של כל דייר, זה לגלות כי הבית הוצף והריח מעלה ריחות של עובש וסכנה. נשמע לכם מוכר? ובכן יש לא מעט מקרים כאלה ברחבי הארץ, ובעיקר בבתים ישנים בהם מערכת הביוב איננה תקינה. כדי להימנע ממקרים שכאלה, יש לברר על שירותי שאיבת ביוב. ריכזנו בעבורכם מידע חשוב.

יתרונות של שאיבת ביוב ואורח חיים בריא

מחד, זו הנראות, ומאידך, זוהי הבריאות שלכם. משמע, זה לא רק הריח והלכלוך, אלא גם ענייני תברואה ותחלואות שיופיעו במידה ולא תטפלו בבעיה לאלתר. אם גם אתם שואלים את עצמכם מה עושים במצב הזה, טוב לדעת כי ישנו שירות ייחודי לשאיבת ביוב, המתבצע באמצעות ביובית מקצועית. הביובית היא משאית גדולה אשר באפשרותה לשאוב כמות גדולה ביותר של כל מי הביוב, מי השופכין וכמובן הפסולת. למעשה, הצינורות המחוברים לביובית שואבים באמצעות זרמי מים חזקים ביותר את כל הפסולת, השומן וכל מה שנתלה על קו המים בצנרת שלכם. הרעיון של עבודה בלחץ מים חם וחזק הוא לנקות את כל השטח ולסלק כל מיני נגעים, לרבות שורשים המצויים בצנרת. רוצים לנקות את הצנרת ואת המרזבים שלכם? ובכן באמצעות שאיבת ביוב תוכלו לבצע זאת על הצד הטוב ביותר.

מה חשוב לעשות לפני שמזמינים ביובית?

יש לכם סתימה נוראית בבית? לפני שאתם מזמינים שירותי ביובית נסו להעניק "עזרה ראשונה" לבעיה, כשניתן לעשות זאת על ידי פומפה ושחרור הסתימה בעצמכם. כמו כן, ניתן לשפוך מעט חומץ למאגר המים – ולו כי חומץ לעיתים יכול לסייע באופן ניכר. הוא מחלחל מטה ומשחרר את הסתימה הקיימת, כשחשו בלקחת בחשבון שמדובר בפתרון זמני בלבד.

במידה וההצפה עצמה לא גדולה מדי, תוכלו לנסות ולהחדיר קפיץ מיוחד לפתיחת סתימות תוך כדי פעולה של הזרמת מים רגילים. למען הסר ספק, פתרונות אלו נחשבים בגדר פתרונות ספונטניים ולא תמיד יכולים להועיל באופן המיטבי.

שאיבת ביוב איך בוחרים את השירות המתאים

כיצד בוחרים שירותי ביובית טובים?

לא משנה עד כמה המקרה דחוף ואתם זקוקים ששירותי שאיבת ביוב דחופים, חשוב כי תבצעו את הבחירה באופן מושכל. רוצים לוודא כי אכן מדובר בנותן שירות מקצועי? וודאו כי הוא מחזיק את כל האישורים המאשרים לטפל בבעיות אלו לרבות נזקי סביבה. מעבר לכך חשוב למצוא אדם מנוסה, בעל המלצות, אמין ובעיקר אחד כזה שלא יגרום לכם הרס בצנרת – שהרי אז אתם עלולים להפוך מצב זול למצב יקר מאוד.